Huisartsenpraktijk Hoeven

Een tip, opmerking of klacht?

Heeft u een klacht? Help ons om dat te voorkomen. Heeft u een tip of opmerking? Deel het met ons.

Alle medewerkers van onze praktijk doen hun best iedereen te helpen en zo goed mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen. Het kan voorkomen dat u toch niet (helemaal) tevreden bent na een contact met onze praktijk.

We stellen het op prijs dat u dit met ons, uw huisarts, bespreekt. Wanneer u ons vertelt over uw onvrede kunnen wij proberen het voor u én met u op te lossen.

Het kan ook zijn dat u niet direct een klacht wil indienen maar wel graag een opmerking, idee of een suggestie aan ons zou willen geven, over hoe u denkt dat onze zorg aan u beter kan. Wij stellen uw mening erg op prijs, zullen hier zorgvuldig mee om gaan en waar mogelijk of noodzakelijk onze zorg verbeteren.

U kunt hiervoor contact opnemen met Geeta op dinsdag, woensdag en donderdag op het volgende telefoonnummer: 010-4774895

Niet tevreden over de afhandeling van uw klachten, of liever een onafhankelijke beoordeling? Voor een onafhankelijke klachten afhandeling is de praktijk aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Op hun site kunt u alles lezen over hun dienstverlening bij eventuele klachten. Website: www.skge.nl.

Of download hier de folder: Folder SKGE